31/7-09

sjukt roligt, jag och julia åkte först till tempo och köpte kladdkaka & energidrickor
sen i kön såg vi en kille med pjamasbyxor!!!!!!!!!!! HAHAH vi skratta tills vi dog bild kommer sen när julia fixat usbkabeln :D  
vidare till mikaela där johan emma klara emelie och mikaela var och drack
jag och julia fick också en varsin drink, fast vi skulle köra hem sen :)
mysigt och massa vare! sen plockade johan fram vattenpipan <3
som jag typ beslagtog för kvällen haha
sen skulle dom till stan, och jag och julia orkade inte
så vi drog till donken

vingligt men ganska säkert ;;
på parkeringen höll jag på att PISSA PÅ MIG
så jag låste fort som bara fan samtidigt som jag stog och hoppa,
slutade med att jag nästan stog på händerna
 sen tokrunade vi in till toan, JULIA DEN JÄVELN HANN FÖRST
så jag stog där utanför och hoppsparkade på väggen tils hon kom ut
så beställde vi cheese börjare & pajer höhö
snackade om allt och hade skitroligt, sen komm de massa annat folk
efter ett tag åkte vi hem, fett bra kväll!


Kommentarer
Postat av: julia

underbar kväll! :D<3

2009-08-02 @ 14:45:26
URL: http://juliamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0