luften som jag andas, ni är värd allt!

ni gör varenda dag till den bästa
seriöst jag älskar er mest av allt på jorden!
vi bråkar, men det gör alla.
när mitt liv är ut och in så är det er jag vänder mig till
jag litar på er över allt!
när jag är ledsen så drar ni alltid med mig på ngt roligt
när jag är arg så skriker ni med mig istället för att säga åt mig att lugna ner mig
när jag är glad skrattar ni med mig

finns det något bättre? nej!

vintern -08, var nog den bästa tiden i mitt liv
alla dagar med er är det
men den vintern slår allt

fester
tjejkvällar
chilla galet kvällar
godistajm kvällar
jag älskar't!
gud.. tårar i ögonen bara av tankarna
& den här vintern ska bli ännubättre

amanda, flytta hem! vi vill ska ha dig här i vinter

ni är dom bästa kompisarna på hela jorden
och jag vet inte vad jag gör om jag förlorar er

jag & julia har redan planerat framtid.
vi ska ha rulator race! :D
were gonna be the craziest pple on the ålderdoms hem
jag ska fan inte bli n¨ån biitter kärring
jag ska bli världens coolaste
typ gangsta grandmah, nerå hah men ;D

så här vill jag ha det förallid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0