mitt hjärta pallar inte

SLUTA KLAGA! OKEJ? JAG VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG!
bara sluta.

jag kan inte spola tillbaka tiden, hur mycket jag än vill
och om jag kunde, skulle jag inte tveka en sekund
för jag vill inte komma ihåg allt såhär, det vill jag inte.
för jag kommer ihåg allt, vilka kläder vi hade, presis vilken känsla jag hade
och jag kommer ihåg hur mitt hjärta gick sönder bit för bit för varje gång jag tänkte på hur jag sårade dig,
jag krossade mitt egna hjärta och sen rasade resten av min värld

jag tänker på dig varenda dag, jag kan inte sluta
det tar aldrig slut
sluta säg att jag aldrig hejar och sluta klaga för att jag ignorerar dig, att jag inte bryr mig längre
det hanlar inte om vad jag kännde
det handlar om vad jag känner.
jag kan inte prata med dig, jag kan inte kolla på dig
för när jag tänker tillbaka så går mitt hjärta i tusen bitar.

så säg inte att jag aldrig brydde mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0