regning dag, inte långt kvar till skolgång.

var på köpis med min älskling igår, känns som jag inte träffat henne på skitlänge :(
men det va iallafall skitroligt, sen åkte vi och solade, man blev asbrun  fast inte så brun i ansiktet men skitsamma :)
ska sola nån till dag i veckan också,

jag har cellskräck, så låg jag där för vi hade ställt in på en halvtimme
så började jag få panik efter tio minuter i dendär jävla kapseln, så jag låg och sjöng för mig själv för jag trodde att den skulle gå mer än en halvtimme och bränna ihjäl mig
så jag tänkte skrika ashögt på malin haha

och jag var tydligen inte den enda med såna tankar HAHA

juste, jag har bytt data, så det kommer inte bli några bilder på ett tag kanske menmen :)
btw, vi saknar amanda!

rainy days = NEVERSTORE klicka här för att höra en asskön låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0