skafjklgj

min fot har damp
kanske för att jag har suttit och mosat den i typ en timme nu men endå, fett drygt
nu ska jag äta frukost, erkänn ni vill veta!

min bror har typ tre hockeysidor uppe, dom är dryga! jag vill klicka ner dom, men då stryper han väl ihjäl mig så jag låter bli :(

niklas hansson sitter i min soffa nu h1h1h1h1 coo0e3lt  waH? snowddar på benen är mitt liv <333333 fick ba lusta att tiiiep byta språwk till fjürtizh nu ehehehehe;;;
jag ska sluta! iaf, så sitter han där för han har hockeymatch idag trorjag, han bor i hudik och jag bor i valbo så
höhö
men juste jag skulle ju äta frukost

NI KOMMER SAKNA MIGGGGGGGGGG!

och jag lär påpeka att jag vill vara blond igen ;'<<<<<<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0