tankar har slagit mig men oberörd av känslan

sitter här och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan dra vidare till stan
och köpa en ny väska
helt dötrött, skolan drar ut på en helt, även fast jag inte ens börjat med riktiga skoldagar
goush, måste skärpa mig nu, styr upp dig kvinna!
fast iof så var det grymmt roligt idag, fast marre var sjuk
lite läskigt sådär med helt nya människor
speciellt när man är så folkskygg som jag är

höll på att börja grina idag i aulan när jag skulle hämta busskortet
haha, låter ju hur mesigt som hellst men jag klarar inte av mycke folk
jaja, sitter iallafall och kollar på the tyra banks show nu
och ska gå och byta byxor nu så man kan åka dirr när mammi kommer
puss:*

det är ett hårspänne jag har i munnen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0