åh fyfan

vilken äcklig natt!
drömde om det värsta som finns....................... HAJÄCKLEN!!!!
fyfan, jag SKA ALDRIG mer i hela mitt liv åka båt kan jag lova
ryser bara jag tänker på det.
vaknade upp av att kudden var genomblöt, fan vad jag hade grinat.
jag vågade knappt hålla ögonen öppna för även om det är land jag är på, så tror jag att det är hajar där ändå, jag börjar grina när jag ser dom på bild.
helt sjukt vilken rädsla jag har för dom!
usch får hjärtklappningar bara jag tänker på det.


jag är sjuk, i 39graders feber, varit hemma i tre dagar nu - SVINTRÅKIGT!
nej nu ska jag kolla på andra avenyn och försöka få i mig frukost
mamma har köpt ostkrokar, massor med center, en munk (inte en sån i kyrkan) och en stor cola till mig
pluspoäng till henne :)
SAKNAR TELEFONEN!!!!!!!!!!!!!!!!! (u)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0