don't ever fight for someone who wouldnt do the same for you.



mitt hjärta går i bitar när jag tänker på hur december var förra året.
helt perfekt, nya känslor jag aldrig känt förut, sjukt spännande.
hade jävligt roligt med brudarna
kommer ihåg när vi satt hemma hos amanda och snackade med elir
och körde med jönssonligan nickname och jag och malin undra vem av oss som var julren, amanda:
vem duschade senast?
jag: jag duscha idag
malin: jag duscha igår
amanda: mathilda är ren
sen hade vi roligt som fan ute
ååååååååååååååååååh ge tillbaka.
behövde aldrig ngn, oberoende till tusen

stay or go, i don't give a damn
och jag skulle göra ALLT för att det skulle komma tillbaka.
nu grinar jag som en idiot, så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0