high on life, when the drugs don't work



moget att jag gick upp hur tidigt som hellst idag så jag skulle komma i tid till bup,
mamma skjutsade mig.
det är skönt att vara där, folk förstår en.

iallafall så skjutsade mamma mig till snickeriet efteråt, kulkulkul att det inte var nått så jag fick gå till p7i regnet och  vibörjade inte förns klockan ett, MOGET!!!!!!!!!!! 
aja, i väntan på lektionen så hade vi iallafall jävligt roligt ;)
video kommer kanske upp om marre skickar sen höhö.
kände att jag var nära att få damp när lektionen varit igång ett tag och christina märkte det också så jag fick åka hem om jag vela.
sitter btw och kollar på otäcknade pongo med lillebror
funderade på en sak, vem fan döper en hund till pongo, det är som att ha mongo stämplat i pannan?
eller typ pungo
stackarn!

och imorn har jag sovmorgon wooho!
taggar till imornkväll gör jagockå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0