sometimes you forget where the heart is



dom flesta känslor kan man bara ignorera och göra om till adrenalin
men inte dom här

du är sjukt, du är dum i huvet!
det är nått som inte sitter där det ska i ditt huve
ingen normal människa skulle ens tänka tanken
och jag blir så jävla arg när jag tänker på det så ibland får jag funderar jag faktiskt på att döda dig, helt seriöst.

har folkfobi och det är ditt fel
tack så jävla mycket
jag får ångest när jag åker buss.
jag vågar knappt gå till skolan
men jag säger det aldrig till nån
du har sänkt mig så jävla långt
och jag har byggt upp allt igen.
jag mår bra. faktiskt.
men ibland så kommer tankarna tillbaka.

skaffa dig ett hjärta förihelvette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0