de hjärta som brinner



chue, sitter och kollar på hannah montana med lillebror.
vi hyrde filmen idag, woooho!
btw så sov adam här i natt, och jag tog gris sprutan igår så ni kan ju gissa om jag hade ont i armen
jao!
vi kollade först på tv igår, sen gick vi in till mitt rum och kollade på the o.c
efter ett tag borsta vi tänderna och jag tog bort sminket
så när vi skulle sova, så fick jag ett astma anfall och började hyperväntilera i typ 40min
tyckte det va så jävla jobbigt så jag låg och grina sen lugna det sig.


så vaknade vi halv ett och jag gick upp och duscha, höll på att svimma ett antal gånger i duschen och blev helt darrig i kroppen efter dendär jävlarns quicksilversprutjäveln! seriöst, känns typ som man är hög.
fifan, och när jag skulle ta den så fick jag panik, så victor fick hålla mig i handen
och sjuksköterskan fick massera mig så gick de ;;
 jaja, sen när jag kom ur duschen så gick jag och la mig brevid en sovande sötsak
hade så jävla ont i huvet så jag somnade om och vaknade av att lillebror kommer in och kastar chokladtomtar på en, snelhest. btw; min gammla data är tillbaka WOOOOHOOOOOOOOOOO! bilder kommer imorrn. nu ska jag ta bort sminket och sova arslet av mig :))))) piss & kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0