det finns allt från höghus till villor här socfall till miljonär



sjukt taggad på att starta om
nån har gjort mig mänsklig och den jäveln ska ju ha stryk!
istället för att tänka posetvit så har mina tankar blivit negativa
och det är slut på det nu.
jag skiteri vad som krävs, jag kan inte leva som alla andra ,sånt liv står jag inte ut med
jag ska bli lika glad som förut igen.
för det ska jag!
jag har varit nere, för jag känner mig instängd i skolan jag går i nu
det finns inte lika mkt friheter som det gjorde på soffe OCH JAG SAKNAR DET!
en annan sak är grejerna jag gjorde med brudarna, bakade pepparkakshus tex.
vi glider isär fan, vi får inte göra det mer, för jag saknar er!

dag ut och dag in har jag varit rädd att förlora dig adam
och i slutet av dagen så är jag glad att jag ens har dig kvar
förut så var jag helt oberoende, behövde ingen!
men nu är jag beroende utav närhet, och det ska jag sluta med.

SLUT PÅ DUMHETER, skiter i vilka broar jag bränt och dom som brinner nu får fan brinna
jag orkar inte släcka
det som försvinner ur mitt liv är inte meningen att jag ska ha där.

så jag börjar om, jag ska klara dethära!
nu kör vi, fullfrys! räääääääääääserfart
i löve u all dude! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0