det spårar ur nu



tjubba folkz
min dag har varit helt kaos
började med att jag inte fick ha telefon på matten
så irriterade jag mig på det
sen på svenskan så fick jag en blackout och exploderade mitt i klassrummet och började slå i bord och stog och skrek och skit.
satt mig i ett enskilt rum med en data i knät så kom ac in och frågade hur det var med mig
berättade hur jag kände och är inte människan söt hon eller? va? jo!
hon visade mig vart jag skulle ta vägen när det blir sådär, vi gick igenom hela skolan och hon är ju så rolig också så hon fick en på redigt bra humör!

iallafall, så gick jag ner till kuratorn och bad henne om hjälp, för nu börjar det verkligen spåra ur i mitt huvud
jag är som jag alltid har varit
men jag iriterar mig på småsaker och jag har blivit våldsammare, typ så som jag var i sjuan och åttan.

lite har jag saknat det, för man får en speciell adrenalinkick
aja, när jag hade slutat så gick jag till bussen och där såg jag denka, lovade ju att hälsa på honom när jag såg honom
så han fick en kram, mysigt!

efter skolan så åkte jag och mamma till stadium och jag hittade en skrikrosa tröja - so mthla style.
sen åkte vi till stan och mamma köpte en jacka, också åkte vi hem och beställde en assnygg till mig också woooho TACK :D btw; åtta dagar kvar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0