för det brukar vara så, att jag fastnar för personer som sedan måste gå.




tjubba!
igår så var det ju farsdag, och gissa om gubbskrället man har till pappa var med i tidningen? jo de va han :)
åkte dit och firade fars dag, lekte med cornelia. seriöst ungen har världens bästa humor!
sen när ja kom hem så kollade jag på one tree hill, love!
så vela jag pausa med adam, så fick jag massa gulliga sms och sen klockan nio på kvällen typ så skickade han ett sms: vad gör du? så två sekunder efter så plingade det på dörren
och där stog min älskling med tårar i ögonen, åh!

han va kvar hos mig till typ klockan tolv så gick vi till bussen
men eftersom det va röd dag så hade den slutat gått, hm, sweet!
hans mamma kom och hämtade honom och fem sekunder senare så saknade jag honom.
nog om han, puss! :)

Kommentarer
Postat av: julia

" fan vad fort du kör mamma! " - hahahaahha!

2009-11-09 @ 21:37:36
URL: http://juliamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0