he's all that

ciao, sitter och kollar på christine på femman
haha! så jävla skön brud.
henne ska jag bli som! utan tvekan ;)
iallafall. inte många timmar kvar tills jag fyller år, och jag är gaaaalet taggad!
hoppade i soffan och skrek och pratade så mkt att jag inte hann avsluta mina egna meningar
mamma skrev håll kääääääääääääääääääääääften på mitt ben.
krutkärring vill jag lova ;)

inte många timmar kvar tills mthla blir 16 WOOOHO! mamma och rasmus ska komma in och sjunga imorgon på morronen
mamma tror inte att rasmus kommer orka upp, men då kör vi en klassiker:
springer och hoppar på honom och runar tillbaka till sin egna säng för att låssas sova haha.
aja, nu ska jag duscha och hoppa i säng så jag blir pigg imorgon. god natt, kyss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0