i will believe it when i see it, whit my own eyes no more lies!



hellu! vaknade för typ en timme sen eftersom jag har ledigt idag, ledigt för att jag gick på en bio med klassen som dessutom var gratis, haha fult!
igår efter skolan så gick jag iallafall för att sola och sen följde jag med mamma till köpis och kollade runt.
köppte lite smink och en  ny bodylotion, hello kitty som luktar typ hallon också fick jag ett par trosor av mamma också :D

hittade massa örhängen jag vela ha också, men jag har bara ett hål i varje öra för att jag tog hål där för typ två vintrar sen men eftersom de andra växte igen när jag skulle tvätta dom med såndär sprit så glömde jag bort att sätta i dom under natten, så dagen efter var ju allt igenväxt. mooooooget! men jag har tänkt ta nytt i helgen :)


imorrn ska jag julia lundberg& förhoppningsvis amanda till sandviken och vara med malin & dra ut och käka.
kan ju lista ut redan nu vart vi hammnar: DONKEN! haha, brukar vara så ;) 

nu ska jag gå och duscha, borsta tänderna, lägga på body lotion, byta sängkläder, 
kolla runt lite efter kläder på internet och sen vänta på att adam kommer.

hare bra! puss :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0