i'm on top of the world, i've got no where to go but down!



seriöst helt jävla överlycklig!
börjar få tillbaka det som jag var förut, så jävla skönt!
nuru mikaela, är jag mathilda som fattar fel igen :D

jag är grymt kär i dig
och jag skulle aldrig klara av att se dig med någon annan
mitt hjärta springer iväg när du kollar på mig
och jag är så grymt lycklig över att vakna varenda morgon och veta att du är min
att veta att du är tusen gånger så kär i mig som jag är i dig
att veta att du aldrig vill vara utan mig - det gör mig lyckligast i hela världen.
jag älskar dig, alla varv runt jorden & tillbaka igen, adam lundin johansson
13/9-09♥ mitt hjärta, i dina händer.

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHAH

''jag fatta!!! :D:D:D:D

elr vänta.. jag fatta fel :(''

fyfan vad jag saknar dig :(

2009-11-04 @ 21:17:34
URL: http://mikkkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0