rest in peace Kim Tägtström

måste säga att hur mycket jag än vill sluta
så är det som en drog.
enda sen den 11 november så har mina tankar snurrat riktigt hårt
jag visste ingenting då
men dina lampor var alltid tända och rullgardinerna var alltid uppdragna
men inte nu. det var kolsvart i din lägenhet och alla rullgardiner var nere
den 12 november så var nog hela valbo omskakade
kim tägtström finns inte mer
det är ovärkligt

fanns inget att tänka på
tårarna bara rann
egentligen så vet jag inte varför
för jag kände inte dig bra.
visst jag snackade med dig lite grann i sommras
och när man va hemma hos teddy så var du där och skoja
jag kan inte ens tänka på vad din familj känner

jag känner med dom nu, fäller deras tårar åt dom
här är en mardröm om nån som aldrig nått toppen.


när din bil sprängdes på tempo parkeringen så trodde man ju fan att du var odödlig
men nej, tydligen så var det inte så.
när jag tittar ut genom fönstret så ser jag ljus, massor utav ljus
en bild på dig och en snöskoter och en bild på dig och din ettåriga son
det är hemskt, för mitt första intryck av dig var att du var lycklig.

vila i frid
kim tägtström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0