TAGGAAAAAAAAAAAAA LÖRDAG BRUDAR!!!



fyllde sexton igår jag WOOHOO!
mycke klad hest är jag nu :)

fick: 
av mamma& pappa: en mini laptop, en moppe gulsvart slider -09  
av lillebror & hans pappa: avril lavigne blackstar parfym
av storebror: puder & mascara
av älskling: rosa spettstrosor och svart spetts bh med rosa detaljer & rosor, fett söt :*
av mormor & mostrarna: 1500kr

sen kommer jag inte ihåg + att julia har lovat mig en liten present på lördag, hihihi galett söt! :D
och jag vill ha lööööööööööööördag, för då blir det brudkväll hemma hos malin & dra ut och käka och såntdära
hohoho, aja, ska kila ner och sola lite som man inte har gjort på ett tag nu. puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0