we were never ment to be baby we just happend


va med adam i fredags och han sov här till lördan
asmysigt! kollade på seventeen again och två till filmer och sen en skräckfilm innan vi skulle gå och lägga sig
fyfan vilken äcklig  en, så när jag va trött så gjorde adam samma min som en gubbe i filmen, då fick han ett finger i ögat och jag va nära på att smälla till han för jag vart så rädd haha.

på lördan mös vi bara på dagen typ, så åkte vi hem till honom och kollade på flickan som lekte med elden med hans pappa, hans bror och hans låssasmamma, mysigt, så kollade vi på andra sidan häcken och sen gick vi till bussen
nu står det: adam(L)mathilda 13/9-09 i två st bussar hihi busigt!

sa hejdå och hoppade på ettan, där en kille spydde i bussen mmmmmh mysigt
kom hem runt ett och kollade på svampbob på mtv och somnade typ  två

så gick jag & mamma på köpis idag och jag hittade ett par tajta slitna stuprör på bik bok som fick följa med hem


snyggare i verkligheten men ah
och dagens one tree hill var skitsorgligt!
nu ska jag hämta cola, ehehehehe puss! saknar brudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0