you'll be right here with me



var med adam igår, lika mysigt som alltid.
snackade om att förlova oss, vet inte om de blir nå, men hoppas :D
tattuerade honom ganska sexigt också ;) målade hans nipple helt silvrig och en svart stjärna runt haha!
då fick jag igen med en blomma med en skitstor kuk över höften och på tuttarna står det: ADAMS!
och på magen står det: ge fan! adam's egendom också en pil down stears ;)
och på ryggen står det: adam's rooompaaah!
haha, ful är han. men jag älskar honom ändå ;)

jaoup, och nu ska jag snart gå och sminka mig& platta håret
sen drar jag med julia& malin till köpis
och sen så drar vi till sandviken WOOOOOOOOOOOOOHOO! :D
ska kila nu, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0