20 sanningar, jag har tråkigt :)

1. jag saknar verkligen förra årets halloween det va skitroligt!
2. och jag saknar brudarna, längesen nu!
3. jag är jättetrött på mitt hår och tycker inte att jag passar i svart längre, så jag vill pröva färga blondt eller färga lila/rött igen, men jag vill inte göra avfärgning :)
4. när jag känner press, så gråter jag.
5. jag älskar färgglada kläder
6. just nu vill jag bara ha snö och slänga mig ut i en pulkabacke
7. jag saknar fjällen som satan, det va dökul!
8. jag vill bli mera tjejig
9. jag har alltid mått bäst som singel innan jag träffa adam, för då behöver man inte bry sig om vad andra gillar hos en och inte, och då kan man göra som man själv vill, men nu trivsjag skitbra med han för han accepterar mig presis som jag är.
10. jag är jätte jätte folkrädd, vissa som jag träffar för förstagången snackar jag på som fan med, andra kan jag inte ens kolla på.
11. jag hatar uppmärksamhet av såna jag inte känner.
12. jag har jättedåligt självförtroende på dagen men får bra när det är mörkt med massa lampor, för man får typ ''varmare utseende'' då xd
13. jag har svårt att se skillnad på drömmar och verklighet.
14. jag älskar baggyjeans
15. jag hatar att åka buss, känns som alla stirrar på en.
16. jag hatade rosa förut, nu är det min favoritfärg
17. LILA<333333333333333
18. GE MIG LOV!!!!!!!!!!!!!
19. jag sårar folk ofta, när jag gillar nån och den gillar mig så släpper jag den och ångrar mig när det är försent, när nån gillar mig och inte jag gillar den så dissar jag den med, va annars men ja xd
20. jag vill verkligen bli brun nunu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0