and i don't know why, i can't keep my eyes of off you.


jag vill bli mer tjejig
men ändå inte.
jag faller totalt för ''bad ass'' stilen på killar
kanske för att jag är lite sån själv.
jag känner mig kanske hur fjollig som hellst i tighta jeans bara för att jag är så smal
baggy funkar bäst i alla lägen.
finns det nått snyggare än svarthåriga killar med tattueringar och hål i läppen och färg glada kläder
nej för det finns det inte, grr!

& jag fyller år om en månad och två dagar hihihi, dennis jonsson också. grattis till oss!
den här jackan är äckligt snygg i verkligheten, och får jag inte den så blir jag ledsen i ögat:(
bilder jag hittade på datan bara, ganska snygg sweet tröja där också, ska nog beställa hem en sån fast en med lite mer färger när pengarna rullar in, får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0