and i'm falling so now you know



FICK NYSS REDA PÅ ATT BRORSAN ÅKER MED JIM OCH NÅGRA TILL TILL THAILAND OM NÅGON MÅNAD ELLER OM DET VAR VECKA :oo
sjukt avis! jag har bara varit i grekland & turkiet ja, med han och pappa. fy satan va roligt vi hade!
jaja, han lovade iaf att köpa en tröja eller ngt till mig
sneLt =))))
kommer sakna honom en hel del i två veckor, finns ingen med hans humor, fifan!
hur lite jag än visar det ibland, så tycker jag att du är bäst i världen! jag ser upp till dig så sjukt mycket och jag äälskar dig enormt
finns ingen som är lika sjuk i huvet som du är! ingen annan som väcker mig med stekspadar i diskbänken på mårnarna, ingen som slås med skärp, och ingen som har vattenkrig med mig mitt i lägenheten. fan asså vad jag kommer sakna dig!

aja, shit on that nurååå
adam sov här från igår till idag
först kollade vi på en skräckfilm, fett konstigt slut menmen
sen mös vi satan och kollade vi på the o.c boxen, eller ja, dom fyra första avsnitten sen så orkade vi inte byta skiva så då mös vi!
klockan tre på natten så var jag fortfarande hur pigg som hellst och och sen en minut över så tokslocknade jag i adams armar haha, sen vaknade jag typ halv fyra på natten och gick upp och borstade tänderna

och sen adam med, så vaknade jag av att jag fick feta damprycket och låg och slog i väggen haha också pratade adam i sömnen också, trorja. eller han låg först brevid mig utan att röra mig, sen börja han krama mig och säga massa saker, vet inte om han sov eller va vaken för jag va inte sådär skit pigg haha.
sen vaknade vi runt tio,gick upp och duscha och kollade på inlåst och jims värld. sen gick vi och åt frukost, kollade på cribs och one tree hill, slapp dag. men mysig var den! :)
och föresten så ser det ut som att ajg har blivit helt misshandlad för att adam har gjort sugmärken på nästan HELA min hals, ser verkligen ut som nån har slagit på mig riktigt ordentligt och inte nog med det, så har jag hela hakan med ett fet sugmärke och på LÄPPARNA! dom är helt lila.

så när jag kom hem efter att ha följt med adam till bussen så skriker mamma: MEN HERREGUD UNGE, har du ont?! ska vi till sjukhuset, blevdu misshandlad eller har du rammlat? 
och jag stog i hallen som ett jävla frågetäcken haha.  haha undra vad dom i skolan säger imorrn :)

hatar att skriva inlägg utan bilder, så nu bjuder ja på denhär haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0