and the hearts all over the world tonight


äntligen hemma!
jag gick i sömnen inatt, gissa om jag gjorde bort mig eller?
jo för det gjorde ja, klockan tre på natten så hade jag ringt till mammas jobb och sa att jag missat hela skoldagen, ja klockan va tre på natten och jag trodde att den var tre på dagen
så när hon kom till jobbet i morse så hade hon det inspelat på telefonsvararn haha!
sen så vaknade jag - AV ATT JAG STOG I DUSCHEN! hahahaha. shit.

jaja. klockan sex var det bara upp och hoppa också gjorde jag det jag skulle och gick till bussen
smsade med adam också träffade jag honom av en ren slump eftersom han hade räknat ut när min buss skulle varit framme haha sötern! så jag träffade han på stan med kahlin, dom skulle också till skolan och eftersom vi går i samma byggnad så åkte vi samma buss, där framme sa jag hejdå till dom och gick upp till mina lektioner
klockan 20 i 2 så kom det en tjej för att intervjuva mig  så så blev det, fick en kex choklad för det ehe ;)
efter det så varte utväcklings samtal. kom fram till att jag tycker att svenskan och engelskan är alldeles för lätt, så jag ska satsa på VG där, och G i matte wihhuuuw (y)

sen hämtade anders upp mig och mamma så åkte vi till ica maxi, tror ni karln är galen eller?
det är han! kör fan  värre än julia!  tvärnitar i sista sekund och blinkar aldrig och kör fort som en idiot
men kult äre.
aja, imorrn ska vi till järvsö med skolan WOOOOHOOOOOOOOOOOOOO! NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. seriöst? som om ingen har sett en björn förut. jaja, ledigt på fredag för det satt
och lov efter de happy happy, & imorrn rullar pengarna in, äntligen! jaja nu ska jag sticka och sola, kyssn :*

i miss u pj, ett år sen nu, eller iaf som bilden togs ;((((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0