but i let you go cause i know you comming back, right? and if you don't.. honestly you'll never know even that you promised me you'll never go.











sitter och kikar tyra banks show, borde gå och duscha, men jag orkar inte :)
min mobil ska in på lagning idag igen, och jag fick hem den förra veckan, kult.........................NAT!
och jag åkte moppe till skolan idag, ISKALLT!!!!!!!!!!!! var nästan fastfryst i moppen när jag kom dit hoho :)
jävligt slappt och jag somnade nästan, me det gick ;;
fyfan, känns verkligen att de börjar bli vinter, it's fucking freeziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!
och nu ska jag städa ur garderoben och lägga det mesta i tvätten och sen åka till köpis med mamma och kolla på skor

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0