don't ever say you ain't beautiful

men skjut mig!
blir så jävla depprimerad av dethär vädret, helt sjukt!
julia den jäveln är i sandviken med sin kim
så bestämde jag och malin oss för att åka dit och vara med dom + träffa kim palovaara
men när vi kikar ut genom fönstret så pissar det ner från himmlen
kult liv gud. jag har aldrig haft så tråkigt, mamma är i hudik, rasmus är på soffan(fritidsgården där jag och malin var dj's back in the days haha!) marcus festar och min älskling kommer inte förns imorrn WIIIHUU! jag vägrar gå ut i regnet. får väl roa mig med nvy cis eller hur det stavas då.

JAGVET!!!!! JAG KAN STÄDA :D:D:D:D
märks att dom flesta av oss brudar som brukade umgås fett mycke förr har kille nu för innan va vi med varann typ jämt, skit tajta! fan, jag saknar tiderna galet. speciellt i ishallen när alla hade en sony ericsson mobil förutom amanda som hade en samsung, så skrev hon dit sony ericsson på den och när vi skulle till bussen, fan jag tror aldrig jag skrattat så mycke i hela mitt liv.

slängde varann i snöhögar, också när max trodde att jag va full för jag va så flummig, julia fick några snygga bilder på mig också haha! ser inte ens ut att vara samma person.
''hur får man upp den? VAVAVA? SKYNDA?! jaha.. vrida, jaja, aj fan det svider, så klar!'' så hoppade jag fram framför julia och amanda
sen fick jag panik och skrek till malin: FÅR JAG TA UT DEN NU? haha! så jävla rolig kväll
eller när vi var på max asså max hambörgegrejsen i sommras med julia amanda och madde, sen kom adam och tobbe, fan jag saknart!


Kommentarer
Postat av: julia

åååååååååååh, saknar't fett mycket.

2009-10-16 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0