don't turn away, i need to say, you are the one who leaves me breathless.



har nyss plåstrat om mig själv i ansiktet, klantarsel som vanligt är vad jag är :)
somnade inte förns halv fem inatt, när jag äntligen lyckats somna mitt i soffan så drömmer jag en marddröm och slår runt rett ut ur soffan och ligger där nere på golvet med hakan rätt in i soffbordet
yeah, you go girl!
så den är gaaaanska svullen och blöder lite nu vava :)
 
btw. jag och julia har problem och vi behöver psykisk hjälp så fort som möjligt.



föresten så fattar jag inte varför derek är dr dreamy i grey's
dr karev är ju grymt mycke snyggare, my dr dreamy.
karev, marrie me? hetaste människan på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0