i'm going down on my, on my knees for u, i do it for your sake believe i do.



heyheyhey, sitter och kollar på the hills nu
det är lov, men världens SKITVÄDER!
jag saknar adam, för det gör ja!
träffade honom senast i lördas, han sov hos  mig i fredas och på lördan så slappade vi bara
och kollade på brooke knows best, sen åkte vi hem till hans morfar för han fyllde år
efter ett tag så gick vi hem till adam, dom bor typ grannar så xD

mös lite med hans katt och kollade på film och tv, fett mysigt
jag älskar dig baby!

jaja, vaknade idag av att det pep och slog i örat, fick panik! fyfan, men efter ett tag försvann de, tur.
gick upp och duschade och kollade ett avsnitt av andra avenyn, jag har fan inte gjort ett skit idag,
när mamma slutade så åkte vi till skohuset för att kolla på ett par uggs.
fett fula - men råsköna! aja, blev inga, fulheten övervägde ;)
sen åkte vi till coop för att köpa godis
mums

när hon gjorde mat så skulle jag gå på toa, men va så sjukt trött så jag rammlade ihop på köksgolvet och somnade där
haha! kanske inte är så konstigt det heller eftersom jag gick i 180 inatt, fyfan, aldrig varit så hyperaktiv i hela mitt liv

nej   nu orkar jag inte sitta upp längre, vi hörs! puss
PS. julia, skriv på msn när du ser dehära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0