jag ber en bön till min gud, åh fan jag vill här ifrån.



måste få vara emo nu om jag nånsin ska bli glad igen
fan allt skit måste ut!


jag får bara för mig att du inte älskar mig, och den tanken krossar mig så hårt
varenda liten bild av allt jag har i huvet rasar
jag ser ingen framtid, och det är den värsta tanken som någonsin slagit mig.
för första gången i mitt liv så är jag livrädd att du krossar mitt hjärta som jag krossat ditt
att du lämnar mig så som jag lämnat dig.

jag vet vad du känner, jag vet att du älskar mig och jag vet att du aldrig släpper mig, men endå!
jag älskar dig baby, jag vill aldrig mer vara utan dig.
fan, jag krossar mitt egena hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0