jag har inte en chans, men jag brukar ha tur.


sitter och kollar på en sjuk jävel till film på femman
heter typ glory och nånting, helt galen!
eller så är det bara jag som är trött :) 

jag sitter och lyssnar på jimmy jansson  haha.
som man gjorde i typ femman, men massa känslor kommer faktiskt upp
kommer ihåg när jag va tillsammans med jonathan bystedt och var bästakompis med frida och madde
och alltid var med dom + lingon, linus och tobbe!
haha gud. saknar faktiskt de riktigt mycke.

saknar verkligen ghopshus lägret, flobbes brorsa, appo och flera andra var ledare och vi skulle ut på ''spök promenad för det va halloween, så hade appo knytit fast flobbes brorsa i ett rep i ett träd, så rammlade han ner och fick hänga där och ingen vågade ta ner honom för han var så blodig i ansiktet och hade vita linser haha! höll på att garva ihjäl mig.
när vi låg uppe på loftet efter att presis ha åkt skidor och pratade galet mycket med alla där, berättade spökhistorier tills ingen vågade sova för man hade lurat sig själv att historierna var sanna. haha
och när vi alltid var på soffan, låg på taket och kollade på stjärnorna och snackade bort hela kvällarna, halva nätterna. fan! vart tar tiden vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0