kom så går vi vilse ;>


morsning! vaknade nyss och sitter med världens fetaste fläskläpp
känns som jag är helt förlamad i halva ansiktet
vad fan har jag råkat ur för? - ingen aning faktiskt, men jag brukar ju slås i sömnen så jag har väl förmodligen gett mig själv en rak höger haha x)

jaja, vaknade idag av att dom hämtade min dator - loooooove!

äntligen så ska dom laga min bäbis.

juste, jag har inte ens kommit på vad jag ska varapå halloween än

börjar bli lite bråttom nu, äh skit samma, jag kanske inte ens behöver klä ut mig eftersom jag ser ut som jag gör ;)

anyway, ska göra frukost nu och kika några avsnitt utav andra avenyn, så får vi hoppas att svullnaden lagt sig till halloween, eller nej föresten, fett med en svullnad mitt i ansiktet, feta effekterna av att någon slagit mig, nerå haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0