now i know my heart is breakable



ligger i soffan och dricker powerking, käkar center och kollar på jackass med lillebror
snackade nyss klart i telefon med adam, efter typ en & en halv timme
kändes som en minut typ;;

jag får alltid ångest på söndagar, slappar hela dagen ut  fast ganska skönt äre ju då.
åkte till tempo för att sola och när jag kom hem så satt lillebror i tårar

stackarn! och jag bara skratta. usch, jag har sån grym skadeglädje så det är inte sant
han grät iallafall för att min mosters hund hade blivit ihjälbiten utav en annan hund så ett ben i huvet hade åkt upp i hjärnan

rest in peace simpson

näep, nu är jag kissnödig   heippa:*
eller, juste juste juste, jag hittade kamerasladden till datan (H)
heiidoo x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0