story of my life

åkte till tandläkarn klockan sex och i vänterummet satt värsta fjortisen som gav mig fjortisblickar
och vad tror ni jag gjorde?
jo jag blängde tillbaka så bitchigt jag bara kunde, sen tyckte jag att hon va så ful så jag började asgarva!
haha shit va sur hon blev..
sen började jag tänka på att julias pappa bet tandläkarn i fingret så han inte kunde jobba på flera månader :)
rabies går i släkten kanske? nerå haha skoja hjärtat, älskar dig ja ;)
och jag skulle ju igentligen få tandställning idag, för JAG bad om det.
sen presis när tandläkarn skulle sätta in den första plattan så skrek jag: ÄRE FÖR SENT ATT ÅNGRA SIG?! och typ låg och grina hahaha! så sa hon att det inte va de och att de va mitt val osv osv.

så jag vill heldre tänka ett tag till :)
sen åkte jag hem i regnet på min gula pisser kaaaallt kallt! käkade och kolla på komesarien och havet med mamma
ganska bra faktiskt

nu ska jag hoppa in i duschen, pusspuss :*



bjuder på den, lite halft osminkad sådär :)
kunde ha varit sista bilden på mig utan tandställning ;o huahligen!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Hallå läckerbiten :)



Tack så hemskt mycket ;) Orka när någon blänger på en alltså :/

2009-10-07 @ 00:07:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0