take this, for just what it is.

MEN ROLIGT ATT MIN SPOTIFY ÄR SÄR I HUVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
DAMP!
sitter och kollar på tyra banks show, kan nästan inte ens kolla för jag är så avensjuk på hennes utseende
fick jag välja en människa på jorden som jag skulle vela byta liv med en dag så hade det väl ändå varit henne :)
aja, nog om det.

blogg.se hade ju problem i förrgår så det har inte blivit något uppdaterande eftersom jag och adam hade varit tsm i en månad igår och flera ska det bli kan jag lova :)
så jag va med han & mös!
och mysigt var det, sen lärde han åka hem klockan tio eftersom det var skola idag så jag följde med honom till bussen, direkt när han gått på fick jag ett sms: jag saknar dig :( <3
haha dåligt gullig.

13/9-09♥ - till dagen jag slutar andas
du gör mig lyckligast i världen baby!
jag älskar dig så mycke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0