varför ge sig ut på jakt alls när man vet att man ändå tillslut ska slaktas?




jag tror jag är kär
och när man är kär så blir man sårbar
det är svaret till varför jag är så orolig helatiden.

dt är en konstig känsla, och jag vill att den försvinner. tack!

och idag så fick jag träffa min pappa&syster + surkärringen
fast jag har börjat visa lite vem utav oss det är som bestämmer nu
börjar sätta na lite på plats, fyfan va skönt!

och cornelia börjar bli rödhårig, hon fick visst ärva pappas hårfärg
tänk er mig i röd hårfärg och lugg, så lik är vi varann!

jaja, fick lite pengar av pappa sen drog jag till köpis, köpte hårfärg
och kollade på en tröja, blev ingen för jag fick beslutsångest, det lutar åt en ljusgrå, men den lilarosa va också fräsig.
fär väl se om jag hänger med brudarna till stan imorrn så får dom väl hjälpa mig att välja :)

Kommentarer
Postat av: julia

hej, du älskar mig, hejdå :)

2009-10-27 @ 23:22:05
URL: http://juliamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0