what comes around goes around so i love u too.



CHACHA! nuru så är helgen slut - mission complete! uschabuscha.
sitter iallafall och kollar på ensam mamma söker nu med min mother,
hur har eran helg varit? min har iallafall varit supermysig!
i fredas kom adam till mig och vi hade skitroligt, har alltid så roligt med han
skämtade med varann i timmar och mös som satan efter de,
& nu har jag sugmärken överallt, det ser ut som jag har blivit misshandlad typ :)

sen käkade vi, och mamma stekte han typ med frågor, haha stackarn! men nu är dom asbra kompisar och jag tror att hon gillar adam mer än vad hon gillar mig (y)
så skulle min älskling sova hos mig då också men jag fick så ont i huvet och feber så jag vela sova själv, haha va dum jag kännde mig!

och i onsdags så sov han faktiskt med mig och gud va mysigt de va
typ presis innan jag somna så hörde jag; jag älskar dig hjärtat, du är mitt allt! det bästa i mitt liv..
tror du inte jag smällte eller? låg och grinade ett tag för jag va så lycklig, men pojken är ju omöjlig när han sover, tar ju allt täcke, så gick jag upp och tog på mig en tjocktröja, så vaknade han då och sa: men gud.. du får ju inte frysa! haha. julia och malin säger att kim & rahm är lika, så i guess att alla killar är täcktjuvar, nästagång får jag väl sova med reservtäcken:)

jag gick upp och duscha sen kröp jag ner med min älskling igen, vi mös ett tag och somnade om sen, iloveu baby.

nu ska jag kolla på komisarien och havet. heippa :*


Kommentarer
Postat av: julia

i miss you baby ..

2009-10-05 @ 11:12:52
URL: http://juliamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0