when the stars go blue

HAHAAH nån som sett nya ica reklamen?
garvar ihjäl mig varjegång!

sitter här med min storebror som är 20 men beter sig som 13 just nu,
han och jim såg torkel i knipa i förrgår så han har sagt; äru fet då doris? va, ja doris du är alltid fet.
och när jag kollade på life of ryan igår så hörde man hela tiden när han råkade skejta fel: åååh han är för fet! doris är alltid fet
haha han höll på att få en rak höger :)

ensam hemma med honom hela helgen är jag också
how the hell ska det gå? vi kommer ju ta kål på varann.
adam kommer imorrn och sover här och denhär gången kör vi nog med två täcken eftersom han tar det i sömnen helatin ;)

så förhoppningsvis så håller sig torkelnörden sig borta ett tag.
funderar på att dra och sola nu, fast det regnar ju som satan så moppen startar väl inte och fetglömm att jag går ehe ;((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0