CHACHA KRILLEBOOI HÄR

nat rly
fast ah, snusann sa ju att jag såg ut som honom?! :O
ajdå.

vaknade klockan sex så väkte jag brorsan, så somnade ungjäveln om helatiden

då fick man anstränga sig till att använda hjärnan och ta till uteslutsmetoden
och det bleeeeeeeeev: hoppa i hans säng och kasta iskallt vatten över honom, lite taskigt kanske, men han skulle göra detsamma för mig :)

sen gick han upp i fem sekunder, satte sig i soffan och tjurade och sa: meeen mathiiilda... jag är ju försenad! då kan man inte gå till skolan.
jag: NU JÄVLAR GÅR DU TILL SKOLAN UNGJÄVEL ANNARS TÄNKER INTE JAG HELLER GÖRAT OCH DÅ KOMMER JAG VARA EN JÄVLA PAIN IN THE ASS FÖR DIG HELA DAGEN!
 så nu sitter vi här
två syskon i en smäll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0