i will be, all that you want to get myself together cause you keep me from falling apart.



jag älskar dig
tveka aldrig på det
sen första gången så har det klickat,
jag har snart gillat dig i ett år, och nu är det så mycket mer kännslor än så.
jag kan inte förklara riktigt, hur du får mig att må så underbart bra
men jag önskar att det aldrig tar slut
du vet så mycke om mig
som nästan ingen annan vet
jag vill inte ta tillbaka alla fel jag gjort, eller jo, jag vill, för då skulle du inte varit lika sårad som du varit
men dom snesteg jag tagit har fått mig att inse att mitt hjärta slår för dig.
jag är lyckligast i världen med dig!
och jag är grymmt rädd att du lämnar mig så som jag lämnat dig ibland, för det är det sista jag vill
älskling jag vill vara din föralltid -v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0