it's not pms, it's u.

Älskling kom hit igår, söt som han är så hade med sig rosor och allt, aw så söt!
vi 'kollade' på beck först, sen låg vi bara och myste galet mycke,
och vi lära vara hemma för att min lillebror skulle ta sig in, så sen kom han hem
och han och Adam vart typ bästakompisar (y) ganska roligt att höra på deras komversationer kan jag lova :D
och rasmus skämmde ut mig pretty much, men de va ganska chill ;D

Så vi satt i soffan och snackade om allt mellan himmel och jord, himmla mysigt!
Sen kom mamma hem och joynade, höhö :)
Rasmus startade en film medans jag och Adam myste hur mycke som hellst i soffan.
Och jag började nästan grina när han sa att det va mig han skulle gifta sig med , jävlar vad lycklig jag är!

Klockan tjugo i tolv så gick vi till hans buss, och hade himmla mysigt på busshållsplatsen, satt i hans knä och pussades massa (a)

jag älskar dig så jävla mycke gubben, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: julia

Vad gulliga ni är sötnos! :D<3

2009-09-27 @ 14:32:49
URL: http://juliamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0