och hur svårt det värkar bli, det är ändå gryning efter natt.

Har man tråkigt så har man.
Vaknade runt halv tolv idag och STÄDADE! ja, ni hörde rätt, jag städade hela lägenheten bara för att adam kommer imorrn, gud vad jag är duktig :)
Nu sitter jag och kollar på Christine och tänkte berätta lite saker ni kanske inte visste om mig (:



 när jag var mindre så var jag jätte kaxig not allt och alla

 jag har varit riktigt kär EN enda gång innan Adam

jag var otrogen i alla mina förhållanden innan Adam

jag har aldrig haft ett 'riktigt' seriöst förhållande och jag trivs skitbra när jag är singel

jag har alltid velat bli crossåkare och min största idol är 199 HEART ATTACK, alltså Travis Pastrana

jag ser verkligen upp till Kenza

i have an little crush on Joey i vänner, så klockren!

jag saknar vintern -08 riktigt mycke, fifan va roligt vi hade!


killar med färg glada kläder is hothot!

jag är jävligt folkskygg och det kan man inte tro om man känner mig

mitt självförtroende SUCKS! och det är jävligt jobbigt.

jag saknar 9A helt crazy! också saknar jag robbin tobbe emma & mikaela också :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

saknar dig med :(<3

2009-10-04 @ 22:53:12
URL: http://mikkkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0