you means the world to me.

när jag ser dig
så slår mitt hjärta vålter

jag smälter
när du ler

dina ögon

kan jag titta på i evigheter.

du har gjort mig till en bättre människa på så många sätt

och jag har sårat dig, om och om igen
jag är ledsen för det, så ledsen, för jag har fattat nu att du är den enda.
den enda för mig, without you there's no one left

i fredas slog det mig

att dig, lämnar jag aldrig - ALDRIG!

du ser mig som jag är och jag behöver aldrig ändra på något med dig
hur många killa gör det?
du får mig att skratta, hela tiden och jag behöver inte skämmas för något när jag är med dig
du fattar inte hur lycklig jag är med dig
och jag kan inte ens beskriva det i ord,
jag älskar dig -
adam lundin johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0